Jak wykorzystać udział w programie Przedsiębiorstwo Fair Play
Przedsięwzięcie to cieszy się wyjątkowym uznaniem, dlatego zachęcamy Państwa do wzmacniania wizerunku swojej firmy.
1. Poinformuj główne media, tj. prasę, radio, TV (branżowe, lokalne, regionalne, ogólnopolskie) o udziale Twojej firmy w programie:
Zamieść informację w social mediach i na swojej stronie www;
Prześlij informację prasową do konkretnych redakcji;
Skontaktuj się telefonicznie z dziennikarzami.
2. Poinformuj o udziale w programie głównych i potencjalnych klientów, dostawców oraz inne istotne z punktu widzenia firmy instytucje i organizacje (organizacje przedsiębiorców, kluby biznesu, organizacje pracodawców, agencje rządowe wspierające przedsiębiorców, itp.):
Prześlij list z informacją;
Skontaktuj się bezpośrednio, telefonicznie lub mailowo.
3. Poinformujwładze regionalne i gminne o udziale firmy w programie:
Prześlij list z informacją,
Skontaktuj się bezpośrednio, telefoniczne lub mailowo.
4. Poinformuj wszystkich pracowników o udziale w programie oraz przejściu kolejnych etapów.
Zorganizuj wspólne spotkanie;
Przekaż pracownikom informacje o programie;
Wyjaśnij rolę bycia „fair play” dla wizerunku i działalności firmy.
5. Przekazuj informacje o uzyskaniu tytułu i certyfikatu Przedsiębiorstwo Fair Play przez przedstawicieli firmy we wszelkich wystąpieniach publicznych.
Podkreślaj zasady, którym jest wierna Twoja firma;
Pokaż, że spełniasz wymogi programu i jesteś w gronie laureatów;
Promuj dobre wartości i etykę wśród innych.
6. Wyeksponuj certyfikat* i znak Przedsiębiorstwo Fair Play tak, aby klienci, dostawcy, pracownicy oraz inne osoby pojawiające się w firmie lub np. odwiedzające Twoje profile społecznościowe, mogły go zobaczyć.
*istnieje możliwość wyprodukowania większej liczby certyfikatów w porozumieniu z organizatorami programu.
Pokaż wszystkim Certyfikat, który jest dowodem wysokiej jakości działalności firmy i jej pracowników;
Po uzyskaniu tytułu i Certyfikatu zamieszczaj logo programu na swoich materiałach firmowych, produktach oraz w treściach reklamowych >> upewnij się tu, jak robić to poprawnie.
7. Bądź wierny zasadom fair play i dbaj o dobre relacje z innymi.
Twórz środowisko współpracy oparte na wzajemnym szacunku, przyjaźni i zaufaniu;
Korzystaj z niezależnej oceny firmy i doświadczeń ekspertów programu Przedsiębiorstwo Fair Play.
Wzmocnienie wizerunku firmy to tylko jedna z wielu korzyści, jakie niesie udział w programie Przedsiębiorstwo Fair Play.
Zachęcamy do odkrycia także innych korzyści dostępnych tutaj.
Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć na stronie: polityka prywatności.