Jak wykorzystać udział w programie
Przedsiębiorstwo Fair Play

Przedsięwzięcie to cieszy się wyjątkowym uznaniem, dlatego zachęcamy Państwa do wzmacniania wizerunku swojej firmy.

1. Poinformuj główne media, tj. prasę, radio, TV (branżowe, lokalne, regionalne, ogólnopolskie) o udziale Twojej firmy w programie:

  • Zamieść informację w social mediach i na swojej stronie www;
  • Prześlij informację prasową do konkretnych redakcji;
  • Skontaktuj się telefonicznie z dziennikarzami.

 

2. Poinformuj o udziale w programie głównych i potencjalnych klientów, dostawców oraz inne istotne z punktu widzenia firmy instytucje i organizacje (organizacje przedsiębiorców, kluby biznesu, organizacje pracodawców, agencje rządowe wspierające przedsiębiorców, itp.):

  • Prześlij list z informacją;
  • Skontaktuj się bezpośrednio, telefonicznie lub mailowo.

3. Poinformuj władze regionalne i gminne o udziale firmy w programie:

  • Prześlij list z informacją,
  • Skontaktuj się bezpośrednio, telefoniczne lub mailowo.

4. Poinformuj wszystkich pracowników o udziale w programie oraz przejściu kolejnych etapów.

  • Zorganizuj wspólne spotkanie;
  • Przekaż pracownikom informacje o programie;
  • Wyjaśnij rolę bycia „fair play” dla wizerunku i działalności firmy.

5. Przekazuj informacje o uzyskaniu tytułu i certyfikatu Przedsiębiorstwo Fair Play przez przedstawicieli firmy we wszelkich wystąpieniach publicznych.

  • Podkreślaj zasady, którym jest wierna Twoja firma;
  • Pokaż, że spełniasz wymogi programu i jesteś w gronie laureatów;
  • Promuj dobre wartości i etykę wśród innych.

6. Wyeksponuj certyfikat* i znak Przedsiębiorstwo Fair Play tak, aby klienci, dostawcy, pracownicy oraz inne osoby pojawiające się w firmie lub np. odwiedzające Twoje profile społecznościowe, mogły go zobaczyć.

*istnieje możliwość wyprodukowania większej liczby certyfikatów w porozumieniu z organizatorami programu.

  • Pokaż wszystkim Certyfikat, który jest dowodem wysokiej jakości działalności firmy i jej pracowników;
  • Po uzyskaniu tytułu i Certyfikatu zamieszczaj logo programu na swoich materiałach firmowych, produktach oraz w treściach reklamowych >> upewnij się tu, jak robić to poprawnie.

7. Bądź wierny zasadom fair play i dbaj o dobre relacje z innymi.

  • Twórz środowisko współpracy oparte na wzajemnym szacunku, przyjaźni i zaufaniu;
  • Korzystaj z niezależnej oceny firmy i doświadczeń ekspertów programu Przedsiębiorstwo Fair Play.

Wzmocnienie wizerunku firmy to tylko jedna z wielu korzyści, jakie niesie udział w programie Przedsiębiorstwo Fair Play.

Zachęcamy do odkrycia także innych korzyści dostępnych tutaj.

Służymy pomocą i zapraszamy do kontaktu

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć na stronie: polityka prywatności.